Monday, November 19, 2012

19th Nov 2012

17th after work
as usual take bus go back home
but suddenly receive a call from him
then i get my first time!

that is
Take bus to there...rawang!
haha~
i never take bus to a unknown place omg!
cant believe it~
accompany him and fren go lunch

-end-

18th
stay home whole day
i angry him!

我只可以说我爱上了一个不该爱的人!好像每天都给他骗,其实他没做的东西却一直说在做着,一天又一天的被骗着,我真的受不了了,你根本都不能没有她,当初你就不要答应我你会做到和她分手!害我每天都希望有那么一天!昨天睡在你旁边,我竟然流眼泪哭了,你应该没注意吧!我心想:为什么要这样折磨自己!你一次又一次的拖着我,我很辛苦!我心想,如果你是真的爱我,就一定会立刻解决,可是X年了!是X年!足足X年你都解决不到,就证明你心里根本没我,你一直都是利用我!从今天起,我不会再理你!

那天吵到那么够力,结果还是那样,当没事!你觉得我还该继续下去吗?你觉得我还能承受得住吗?你曾站在我的立场看看吗?还是你一直都只有你自己?

Everytime typing all these things,
I will CRY!

Is it because I
love him much?
love him too deep?
love till cant control?

is AN UNKNOWN!

No comments: